به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی که در نخستین ساعات آغاز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت که رهبر معظم انقلاب امروز را روز جشن ملی نام گذاری کرده و در این روز ملت ایران بار دیگر با اتحاد خود روز ماندگاری را خلق خواهند کرد.
وی تصریح کرد که در انتخابات ریاست جمهوری همه ملت ایران با حضور و رای خود سکان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مسایل مختلف ملی و بین المللی را به مدت چهار سال به فردی شایسته واگذار خواهند کرد.
آیت الله ملک حسینی یادآور شد که ملت بزرگ ایران و مردم قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد امروز با درک، شعور و بصیرت بالا آمده اند تا انسانی را انتخاب کنند که برای عزت، افتخار، دین و آرمان های این انقلاب و کشور مفید باشد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت که به نامزدها توصیه می شود که چه پیروز شوند یا نشوند، بدانند که ایرانی، مسلمان و انقلابی هستند و باید قوائد انتخاباتی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.
وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز دارای اهمیت ویژه ای دانست و اظهار داشت که هر آنچه در مورد انتخابات ریاست جمهوری بیان شد در مورد این انتخابات نیز صدق می کند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات شوراها در سطح کوچکتری نسبت به انتخابات ریاست جمهوری است و طرفداران نامزدها نیز باید قاعده های موفقیت و یا عدم پیروزی در این عرصه را نیز رعایت کنند.
وی تصریح کرد که مردم در این انتخابات نیز با دقت و ظرافت و بدون نگاه های قومی و عشیره ای حاکم، افرادی را که دارای تخصص، تعهد و کارآمدی لازم در راستای مدیریت شهری و روستایی هستند، انتخاب کنند.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/7535 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.