به گزارش خبرنگار ایرنا، کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در هرمزگان 810 نفر است که برای به دست آوردن 198 کرسی شوراهای شهر باهم رقابت می کنند و همچنین تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای روستا در هرمزگان هفت هزار و 609 نفر است که برای چهارهزار و 216 کرسی شورای روستایی در حال رقابت هستند.
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان در این رابطه به ایرنا گفت: در مجموع یکهزار و 474 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، یکهزار و986 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و 377 شعبه هم برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب تعیین شده است.
بهروز اکرمی افزود: امسال یک میلیون و 166 هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 33 هزار و 408 رای اولی می باشند.
وی بیان داشت: متولدین 29 اردیبهشت 1378 و قبل از آن می توانند در این سه انتخابات شرکت کنند.
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارکرد: 30 هزار عوامل اجرایی برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب استان را برعهده دارند.
اکرمی یادآورشد: در حوزه غرب هرمزگان (شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک) هم تعداد 11نفر برای بدست آوردن یک کرسی نمایندگی در مجلس رقابت آن ها آغاز شده است.
هرمزگان یک میلیون و 750 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون و 166 هزار نفر بالای 18 سال و واجد شرایط رای دادن هستند.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمدکرمی
.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.