علیرضا پاکدامن روز جمعه به هنگام رای گیری در گفت و گو با ایرنا افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری یکهزار و986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب این استان 377 شعبه تعیین شده است.
وی بیان داشت: همچنین رقابت 810 کاندید شورای شهر برای بدست آوردن 198کرسی و هفت هزارو 609 کاندید شورای روستاها برای رسیدن به چهارهزار و 216کرسی در یکهزار و 474 شعبه اخذ رای آغاز شده است.
مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان اظهارکرد: حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است که تعداد 11نفر برای بدست آوردن آن با یکدیگر رقابت می کنند.
پاکدامن یادآورشد: تعداد واجدین شرایط رای دادن درهرمزگان یک میلیون و تعداد رای اولی ها 166هزار 33هزار و408نفر است.
وی گفت: برای پوشش کامل مناطق جمعیتی این استان حتی نقاط سخت گذر و دورترین جزایر نیز تعدادی چرخبال و شناور تندرو درنظر گرفته شده است.
در هرمزگان بطور هم زمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی (غرب هرمزگان لنگه، پارسیان و بستک) برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای غرب هرمزگان با مرکزیت شهرستان بندرلنگه در هرمزگان آغاز شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.