افشین کریمی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: در مجموع 151 شعبه اخذ رای برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد شعبه، 71 شعبه آن شهری و 80 شعبه نیز روستایی است که از تعداد شعبات شهری، 69 شعبه در شهر اسلام آبادغرب که همگی مکانیزه و 2 شعبه نیز در شهر حمیل مستقر است.
کریمی در ادامه تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان اسلام آبادغرب را نزدیک به 114 هزار نفر عنوان کرد.
فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به آماده شدن تمامی شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 700 نفر کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند.
وی در پایان اظهار کرد: از همان دقایق ابتدایی آغاز کار رای گیری شاهد حضور خوب مردم در شعب اخذ رای بودیم و امیدوارم مردم فهیم اسلام آبادغرب همانند دوره گذشته مقدار بالایی از مشارکت را رقم بزنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.