فتاح محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که اخذ رأی در تمامی شعبه های ثابت و سیار این استان تنها با ارائه شناسنامه توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: در خواست می شود که رأی دهندگان در کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیل در امر رأی گیری کارت یا شماره ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که متولدان 29 اردیبهشت سال 1378 و قبل از آن و با حداقل 18 سال تمام می توانند رأی دهند.
محمدی از اعضای شعبه های نام نویسی و اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد خواست حتماً در تمام طول مدت رأی گیری به وسیله یک دستگاه رادیو دستور العمل های فوری ابلاغی ستاد انتخابات کشور را مورد عمل قرار دهند.
وی عنوان کرد که رأی دهندگان کد نامزد داوطلبان انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در برگ رأی درج کنند.
محمدی ابراز داشت: اعضای شعبه های اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به برگزاری همزمان 2 انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به رأی دهندگان تذکر دهند که مشخصات مورد نظر خود را در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج کنند.
وی گفت که رأی دهندگان در کهگیلویه و بویراحمد برگ های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی را در صندوق های مربوط به آن بیندازند.
محمدی اظهار داشت: اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ وجه نباید در محل شعبه و یا اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.