به گزارش ایرنا، سعید فرح بخش روز سه شنبه درآئین استقبال از دانشجویان تازه ورود با بیان اینکه آموزش های عالی شرایط خودکفایی علمی، فناوری و اقتصادی را فراهم می کند تصریح کرد: دستیبابی به خودکفایی باتربیت نیروهای متخصص در بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی محقق می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با اشاره به اولویت این نهاد در تربیت نیروی انسانی ماهر ادامه داد: دانشجوی موفق دارای شاخص های درس خوانی، تهذیب نفس و اخلاق است.

فرح بخش دستیابی به توسعه پایدار را در گرو موفقیت دانشگاهها دانست و اظهار داشت: لرستان در حوزه های مختلف صنعت، فرهنگ، خدمات اجتماعی دارای مراکز علمی کاربردی است و در برخی مولفه ها دارای شاخص های خوبی است.

وی با بیان اینکه علمی کاربردی دانشگاهی نسل سوم و کارآفرین است، اضافه کرد: آموزش های این دانشگاه به صنعت، و محیط کار نزدیک بوده و دانشجویان را راحتر وارد بازار کار می کند.

وی  گفت: با توجه به امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه  علمی کاربردی لرستان، دانشجویان علاقمند به فعالیت های جانبی در زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی در دیگر دانشگاه های استان می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

فرح بخش اظهار داشت: همچنین کلینیک  مشاوره و اشتغال این دانشگاه آماده ارائه خدمات به دانشجویان و سایر اقشار است.

اکنون ۶ هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۱۹ مرکز علمی کاربردی استان تحصیل می کنند و این دانشگاه در سطح کشور دارای رتبه ششم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.