سعید فرح بخش روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران  در سالن جلسات دانشگاه علمی کاربردی لرستان بیان کرد: با اجرای طرح ساماندهی اساتید در سال جاری ۱۸۰۰ مدرس دارای کد تدریس با ارائه مدارک و شرکت در ۵۸ کارگروه علمی و تخصصی و مصاحبه در ۲۰ مرکز این استان مشغول تدریس هستند.

وی اظهار داشت: در این دوره پذیرش، ۱۳۱ رشته دوره کاردانی و ۸۶ رشته در دوره کاشناسی در ۲۰ مرکز آموزشی  پذیرش می شوند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: برای پذیرش دانشجو در دوره کاردانی از ۲۷ مردادماه پذیرش ها شروع می شود و پذیرش دوره کارشناسی نیز از دوم شهریورماه خواهد بود.

فرح بخش تاکید کرد که چند رشته جدید در مهرماه  سالجاری در این دانشگاه راه اندازی می شود و در دوره کاردانی در رشته های پست، تکنولوژی آموزشی، طراحی چاپ، آرایش زنانه و تولید دارو پذیرش داریم و در دوره کارشناسی نیز ۲رشته مربی کودک و مدیریت تجاری سازی به مجموع رشته ها اضافه شده است.

وی ادامه داد: از راه اندازی مراکز علمی کاربردی در حوزه رسانه، با توجه به تعدد رسانه ها استقبال می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان استارت آپ گیاهان دارویی و بلوط را با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد با همکاری برخی ارگان‌ها از جمله استانداری در آذرماه برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رویداد موجب تحولی در صنعت گیاهان لرستان می شود زیرا استارت آپ‌ها میانبری در راستای تحول صنایع مختلف کشور هستند و از سوی دیگر نقش مهمی در اشتغال‌زایی زایی و پیشرفت استان  دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان بیان کرد: باید در زمینه گسترش استارت آپ‌ها فرهنگ‌سازی شود تا صاحبان ایده مشارکت کنند.

۶۰۶۰/۷۲۷۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.