منوچهر حبیبی روز سه شنبه در جمع مردمی قزوین که به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در خیابان شهدا تجمع کرده بودند، افزود: این کشورها تحریم‌های متعددی را برای ایران طراحی می‌کنند و به همین خاطر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز چندان خرسند نیستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد هدف دسیسه‌های امریکا قرار دارد، گفت: تکمیل شدن هلال مقاومت در کشورهای اسلامی، فراگیر شدن ایدئولوژی و افکار امام (ره) در سراسر جهان و پیروزی جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا باعث شده تا نگرانی آمریکا روز به روز افزایش یابد.

حبیبی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که ایدئولوژی حضرت امام راحل و حضور مردم در صحنه که همیشه یار پشتیبان حضرت امام (ره) بودند و اکنون نیز گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند، هرگز اجازه نخواهند داد این دشمنان به اهداف خودشان برسند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تصریح کرد: ۲۲ بهمن ۵۷ روزی بود که معادلات کشورهای استکباری به هم ریخت و امروز نیز حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار است.

حبیبی بیان داشت: مردم هرگز نظام، امام و امنیت خودشان را با هیچ چیزی معامله نخواهند کرد و همیشه در صحنه باقی خواهند ماند، چون ۲۲ بهمن یوم الله جهانی است که به همه دنیا ثابت کرده که یک نقطه اتکا قوی در مقابل ظالمان قرار دارد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز سه شنبه با حضور مردم و مسؤولان در خیابان شهدا و دیگر شهرهای استان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.