به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن زاده شامگاه یکشنبه در همایش بصیرت یاران انقلاب که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قرچک برگزار شد اظهار داشت:بسیاری از کارشناسان و مسئولان کشورهای اروپایی و آمریکا اعتراف کرده اند که اگر ایران اسلامی، چهل سالگی پیروزی انقلاب را جشن بگیرد ، این انقلاب برای همیشه ماندگار می شود و این همان نقطه هراس کشورهای استکباری است.
وی افزود:امروز به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران از اقتداری بی نظیر در منطقه برخوردار شده و این امر باعث گردیده تا منافع کشورهای استکباری در چپاول اموال ملت های مظلوم به خطر افتد.
وی گفت:گذر ایران از جشن های پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت ایران که به برای تمامی ملت های آزادیخواه جهان نقطه قوت است و این موضوع ، اهمیت مراسم دهه مبارک فجر را دو چندان کرده است.
حسن زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل امروز به الگوی عملی که آزمایش خود را در استقرار آرمان ها پس داده ، تبدیل گردیده است ، انقلابی که با پایبندی بر اصول اولیه خود می تواند در مناطق دیگر جهان تکرار شده و ظلم ستم ابرقدرت ها را متوقف کند.
وی گفت: هر چندکه به واسطه دشمنی های استکبار ، کشور با برخی از مشکلات اقتصادی روبرو شده ولی مسئولان موظفند تا با بیان دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف ، مردم را به آینده ایران اسلامی امیدوارتر از قبل کنند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران تأکید کرد: مردم ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم ها و تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام مواجه بوده اند ولی با مقاومت و ایستادگی ، تمامی این تهدیدات را به فرصتی برای بالندگی نظام تبدیل کرده اند.
وی گفت: مهمترین اقدام مسئولن در دانستن قدر انقلاب، خدمت رسانی بی منت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.
تهرام/7254 / 1539 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.