به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میرزا حسین متعمدی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته میناب اظهارکرد: دشمن منتظر حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن است تا از آن برای رسیدن به مقاصد خود بهره برداری کند، اما مردم با احساس تکلیف شرعی و در دفاع از آرمان های انقلاب پرشورتر از همیشه در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
خطیب جمعه میناب افزود: حدود 4 دهه است که همه ساله 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همایش های ملی اسلامی را بنام راهپیمایی به نمایش می گذارد.
وی با تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: در این چهار دهه بحران ها، توطئه ها و حادثه های بی شمار تلخ و شیرینی در کشور رخ داد اما مردم با اتحاد و همدلی خود و ایستادن در پشت سر امام راحل( ره ) و رهبر فرزانه انقلاب را فراموش نکرده و نخواهد کرد.
امام جمعه میناب به سفر نزدیک رئیس جمهور فرانسه به تهران و اینکه که گفته شده مذاکره با ایران در مورد توان دفاعی از پیش شرط های این سفر است، اشاره کرد و گفت: داشتن توان دفاعی قدرتمند و بازدارنده جزو حقوق اصلی هر کشوری است و امکان مذاکره در مورد آن وجود ندارد.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از موارد طرح شده ایجاد میز مذاکره ایران، عربستان، آمریکا و گفت و گو در مورد شرایط منطقه است که این مساله هم به علت های گوناگون ناممکن است.
7194/6048
خبرنگار: علی نجفی** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.