به مناسبت ایام الله دهه فجر، کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل امروز با حضور در گلزار "شهدای غریبان"، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در این مراسم جهادگران دانشگاهی اردبیل با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا، ایثارگری و رشادت های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در حاشیه این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی و ادای احترام به مقام والای آنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این حماسه آفرینان، روحیه خودباوری را در جامعه تقویت می کند.

مهران اوچی اردبیلی، اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های آن نقش بسزایی داشته است به همین خاطر مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تامین رفاه و امنیت جامعه به کار گیرند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی، با افتخار پله های ترقی را طی می کند و یکی از کشورهای امن منطقه و جهان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.