به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در همایش فجر آفرینان انقلاب اسلامی که با حضور ائمه جمعه، جماعات و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد،افزود: برخی دشمنان درصدد نفوذ به حوزه های علمیه هستند تا آن را دچار حاشیه و مشکل کنند و همین مساله اهمیت کار روحانیت را به ما می رساند.
وی با تاکید بر اینکه باید روحیه انقلابی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام حفظ کنیم،اظهارکرد: ما باید از همه امکانات، فکر و اندیشه های خود برای تقویت روحیه انقلابی و نشاط حماسی استفاده کنیم و به جهانیان نشان دهیم که نظام اسلامی ایران همیشه پیروز و سربلند خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی تحقق قسط و عدل در جامعه اسلامی است، افزود: انقلاب ما با رای و مشارکت مردم به دنبال ایجاد عدالت در جامعه است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به عظمت انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: وقتی فراز و نشیب های انقلاب را مرور می کنیم بیشتر به عظمت انقلاب و دستاوردهای آن پی می بریم و باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه نظام ما اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، ادامه داد: انقلاب ما با الطاف الهی و رهبری امام و در ادامه آن، مقام معظم رهبری و حضور مردم به پیروزی رسید و در حال حاضر نیر با اقتدار به سمت تحقق آرمان های خود پیش می رود.
آیت الله عابدینی در قسمت دیگری از صحبت های خود استکبارستیز بودن را از ویژگی های شاخص انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: استکبار از ابتدای انقلاب همواره برای از بین بردن نظام اسلامی تلاش کرده است چرا که آنها منافع خود را در نابودی دیگران می دانند و فرهنگ آنها معتقد می باشد همه چیز برای من است و مابقی باید نابود شوند و باید توجه داشت تنها فرهنگ فاطمی است که دیگران را به خود ترجیح می دهد.
وی در پایان به مردم استان قزوین توصیه کرد همچون سالیان گذشته با حضور پر شور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی بزنند.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.