متن کامل پیام عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک که روز شنبه صادر شده، به شرح زیر است.

 صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت های بومی و منطقه ای که دارا می باشند، بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در وضعیت حساس کنونی جامعه که ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی، توجه به معشیت مردم و توزیع عادلانه درآمد همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران می باشد، حرکت به سمت نهضت تولید ملی، توسعه صنایع کوچک و متوسط نه‌تنها امری بهینه و سودآور است بلکه در شرایط فعلی کشور، امری لازم و ضروری است و این توسعه صنایع کوچک جز با همت و همکاری دستگاههای خدمات رسان و تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق نخواهد یافت. 
در ادامه این پیام آورده شده است: بیست و یکم مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی است برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط است و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم، با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد. اینجانب این روز را به مدیرعامل محترم، معاونان ، مدیران و پرسنل مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی استان و جهادگران عرصه تلاش و تولید، پیشکسوتان، کارآفرینان، نخبگان اقتصادی و تشکل های صنعتی حوزه صنایع کوچک و سرمایه گذاران صنعتی که در رشد و توسعه اقتصادی استان  نقش اساسی ایفا کرده تبریک و تهنیت عرض نموده و به کلیه دستگاههای اجرایی، اقتصادی و خدمات رسان استان ابلاغ می کنم در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال "رونق تولید "  نامگذاری نموده یار و یاور شما و تسهیلگر در حل مشکلات پیش روی صنعت باشند.
در پایان این پیام آمده است: توفیق خدمت گذاری شایسته توسط سرمایه گذاران و صنعتگران عزیز را از خداوند قادر متعال خواستارم.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.