رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از ثبت نام ۲۲۰ شرکت در سامانه بهینه یاب طی یک ماه اخیر خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی در جمع خبرنگاران استان گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای خبرنگار گفت : خبرنگاری کاری بسیار سخت و دشوار است ، چرا که خبرنگاران  باید رعایت حق را سرلوحه کارشان قرار دهند .

خبرنگاران همیشه پشتیبان مدیران دلسوز هستند

شهیدی با بیان این که خبرنگاران همیشه پشتیبان مدیران دلسوز هستند ، اظهار داشت : خبرنگاران همیشه با انعکاس اقدامات خوب انجام شده ، باعث حمایت و دلگرمی مدیران دستگاه اجرایی هستند و بنده طی مدت کوتاهی که در استان گیلان در خدمت مردم و صنعت گران محترم هستم ، حمایت های خیلی خوبی را از خبرنگاران استان  دیدم که با دلسوزی و جدیت ، در پی انعکاس خبرها و بیان کارهای خوب هستند و کاستی ها را دلسوزانه تذکر دادند و با پیگیری درصدد رفع  کاستی ها بودند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در ادامه با بیان اینکه  سال گذشته در رابطه با صنعت ، صنایع ، تولید و اشتغال کارهای بسیار مهمی انجام شده  افزود: رهبر معظم انقلاب دو سال پیاپی را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند که این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد است و دولت محترم نیز پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های پیش رو ، در چهارسال کاری خود  کارهای بسیار خوبی انجام داده است .

شهیدی با اشاره به هفته صنایع کوچک ، پراکنش شهرک های صنعتی استان گیلان را قابل قبول دانست و اظهار داشت : سعی کردیم امکانات زیرساختی خوبی برای صنعتگران آماده نماییم .

رییس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از ثبت نام ۲۲۰ شرکت در سامانه بهینه یاب  طی یک ماه اخیر خبر داد و  افزود : در تلاش هستیم امسال نیز تسهیلات خوبی به صنایع تعلق گیرد.

وی با  بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی بصورت هزینه درآمد است، گفت: چتر حمایتی برای واحدهای بدهکار وجود دارد.

شهیدی سه شنبه ها را روز ملاقات عمومی دانست و گفت  : بیشتر از مصاحبه اهل اجرا هستم ، روزهایی سه شنبه هم ملاقات عمومی دارم و در روزهای دیگر نیز اگر در شرکت باشم حتما پاسخگو هستم چون به دلیل سرکشی از شهرک ها ممکن است روزهایی را در شرکت حضور نداشته باشم .

این مسئول  تشکیل زنجیره ارزش را از راه های حل مشکلات صنایع کوچک دانست و افزود: توسط این زنجیره ارزش امکان این موضوع فراهم می شود که چندین صنایع کوچک باهمدیگر از بورس خرید می کنند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همچنین از وجود  ۳۳ شهرک صنعتی درگیلان خبر داد و  اظهار داشت: مشکلات صنعت در  تمام کشورهای دنیا وجود دارد حتی در کشور آلمان نیز دولت به صورت مستقیم به صنعت کمک نمی کند ، بلکه حمایت ها بصورت غیرمستقیم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.