به گزارش ایرنا سید تقی نوربخش روز دوشنبه در حاشیه کارگروه تامین اجتماعی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد افزود: 770 هزار نفر در لرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
وی اظهار داشت: متاسفانه منابع و مصارف در استان لرستان هماهنگ نیستند و مصارف 2 برابر منابع هستند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: برخلاف این شرایط خدمات در استان ارتقا یافته و مراکز درمانی از 22 هزار مترمربع به 60 هزار مترمربع در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است.
وی گفت: با توجه به سیاست های راهبردی رهبری در اقتصاد مقاومتی به ویژه در سال حمایت از تولید داخلی و قرار داشتن کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی، سازمان تامین اجتماعی بیشترین تعامل را با مخاطبان خود دارد.
نوربخش افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری که مسولان به میان کارگاه ها و کارگران بروند این مهم به صورت موردی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی سه مخاطب کارگر، کارفرما و دولت دارد، اظهار داشت: تامین اجتماعی موظف به ایجاد امنیت اجتماعی و حمایت از فضای کسب وکار است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی موظف به تعامل با شرکای اجتماعی است و از دی ماه سال گذشته برنامه عملیاتی براساس برنامه راهبردی سازمان پیگیری شده است.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال 97 ماهیانه 65 هزار میلیارد ریال پرداختی دارد.
نوربخش افزود: ایفای دنقش تامین اجتماعی بدون بودجه عمومی و استفاده از درآمد نفت و مالیات است که این اقدام مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار داشت: تامین اجتماعی در شرایط فعلی کشور و در جنگ تمام عیار اقتصادی، خاکریز اول است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخصوص وضعیت کارخانه سیمان دورود گفت: تا حدود 2 ماه آینده عملیات اجرایی سیمان دورود آغاز می شود.
7274/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.