به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: برای تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی باید از واردات و قاچاق بی رویه کالاهای بی کیفیت و تجملاتی خارجی جلوگیری شود.
وی افزود: واردات و قاچاق کالاهای خارجی باعث رکود اقتصادی در کشور و تعطیلی واحدهای تولیدی وهمچنین کاهش درآمد ملی می شود.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: برای حمایت از تولید و کالای ایرانی باید مقررات حمایتی از تولید کنندگان داخلی تدوین شود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با اشاره به اینکه برای مصرف کالای ایرانی توسط مردم باید اقدام فرهنگی صورت پذیرد، اضافه کرد: تولید کنندگان داخلی نیز باید با تولید کالای ایرانی با کیفیت در جهت تحقق شعارسال گام بردارند.

***مسئولان باید در برابر بدعهدی دشمنان در برجام ایستادگی کنند
امام جمعه بروجرد با اشاره به 20 فروردین و روز ملی فناوری هسته ای گفت: تحقق زنجیره کامل صنعت هسته ای ایران اسلامی به همت والای دانشمندان جوان این مرز و بوم و با وجود تحریم ها به دست آمد و امروز مسئولان نیز باید در برابر بد عهدی دشمنان در برجام ایستادگی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهارکرد: شکل گیری برجام و پای میز مذاکره نشستن کشورهای غربی و آمریکا در راستای پیروزی بزرگ هسته ای ملت ایران و عزم دانشمندان در پیشرفت و توسعه ملی صورت گرفت.

***بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومان موفق عمل کرده است
وی با اشاره به21 فروردین ماه و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اضافه کرد: ساختن مسکن برای محرومان یکی از ضروریات جامعه محسوب می شود که بنیاد مسکن در راستای اهداف سازمانی خود موفق عمل کرده است.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در مواقع حوادث و بروز بلایای طبیعی اقدامات مطلوبی را انجام می دهد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در راستا جذب مشارکت های مردمی اقدام کند.

***حمایت آل سعود از رژیم صهیونیستی زمینه سقوط حکام عرب را فراهم می کند
حجت الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد: آل سعود با رفتار خصمانه خود و حمایت از اسرائیل و امریکا قطعا به جایی نخواهد رسید و موجودیت دیکتاتوری خود درمنطقه را به زودی از دست خواهد داد.
وی افزود: کشتار ظالمانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه به اوج خود رسیده و این رژیم غاصب با توجه به حمایت های امریکا و سران کشورهای خائن عربی گستاخ ترشده است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.