به گزارش ایرنا به نقل روابط عمومی استانداری قزوین، در پیام عبدالمحمد زاهدی به این مناسبت آمده است:
صنایع کوچک، شهرکها و نواحی صنعتی در توسعه صنعتی، اشتغال پایدار، رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردارند و می توانند در خودکفایی کشور نقش اساسی، بی بدیل و کلیدی داشته باشد.
در ادامه پیام استاندار قزوین آمده است: بیست و یکم مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک را بر جهادگران عرصه تلاش و تولید، پیشکسوتان، کارآفرینان، نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک و سرمایه گذاران صنعتی که در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش اساسی ایفا کرده تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در وضعیت حساس کنونی جامعه که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی، توجه به معشیت مردم و توزیع عادلانه درآمد همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران می باشد، توسعه صنایع کوچک جز با همت تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق نخواهد یافت.
در بخش بعدی این پیام آورده شده است: ضمن تقدیر و تشکر از مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی استان به کلیه دستگاههای اجرایی اقتصادی و خدمات رسان استان ابلاغ می کنم در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال ' حمایت از کالای ایرانی ' نامگذاری نموده یار و یاور شما و تسهیلگر در حل مشکلات پیش روی صنعت خواهیم بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.