محمدعلی تراقویی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)افزون‌بر ۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین۴۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر با پیشرفت فیزیکی ٨۵ درصد در حال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل و تحویل این مددجویان می‌شود. 

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برای تحقق عدالت اجتماعی علاوه‌بر تامین مسکن، ایجاد اشتغال و افزایش شاخصه های معیشتی خانوارها همواره مورد تاکید بوده که ارائه تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد توانسته بخش زیادی از این مهم را محقق سازد.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت افزون‌بر ۴٠ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر زمینه اشتغال بیش‌از ۴۵۰ نفر از این مددجویان فراهم شده است.

تراقویی اظهار داشت: بیش‌از ١٨ هزار نفر در قالب ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرستان ایرانشهر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.