سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر و امدادیاران کمیته امداد امام (ره) سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: مردم این استان مردمی ولایتمدار و وفادر به نظام هستند که تقدیم کردن بیش از هشت هزار شهید از این خطه گواه این امر است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان همواره مورد حمله و توجه دشمن بوده که وحدت و یکپارچگی مردم این استان و هوشیاری علما و بزرگان این منطقه همواره توطئه‌های آنان را از بین برده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که در کنار هم و با همکاری یکدیگر می توانیم این ظرفیت‌ها را شناخته و برای رفع محرومیت این منطقه استفاده کنیم.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای جوانان با استعداد و نخبه در همه زمینه‌هاست که باید از این استعدادها در مسیر درست استفاده کرد.

بختیاری اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در حوزه رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان در دست اقدام است که این امر با همکاری همگان نتیجه خوبی خواهد داشت. 

وی توجه به ظرفیت مردمی و خیرین این استان در رفع محرومیت را مهم دانست و خاطر نشان کرد: باید خیران و مردم سیستان و بلوچستان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال کمک کننده باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به نمایشگاه دستاوردهای تولیدی مددجویان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: جای بسی خوشحالیست که امروز شاهد دستاوردهای تولیدی مددجویانی هستیم که در کنار ایجاد اشتغال برای خود توانسته اند افراد دیگری را نیز مشغول بکار کنند و باعث رونق منطقه و رفع محرومیت شوند.

وی به تعدادی از برنامه‌های سفر خود به سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: بازدید از شهرهای مختلف این استان، افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی، بازدید از هزار واحد طرح ۶ هزار واحدی کمیته امداد در حوزه مسکن مددجویی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان این منطقه و تجلیل از کار آفرینان و امداد یاران از جمله مهمترین برنامه‌های این سفر است.

۹۹۱۴ **۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.