محمود میرامامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۷۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان از میزان صدقات جمع‌آوری‌شده از طریق صندوق‌های صدقات خانگی بوده است.

وی با بیان اینکه هم اینک ۶۱ هزار و ۳۵۳ صندوق خانگی فعال در سیستان و بلوچستان وجود دارد افزود: صدقات مردمی به‌ منظور برطرف کردن نیازها،مشکلات نیازمندان و محرومان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: سرفصل‌های متعدد در راستای جذب کمک‌های خیران، نیکوکاران، مشترکان صدقات و حامیان در برنامه این معاونت است .

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به خانوارهای نیازمند با همکاری خیران استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی و حتی خیران خارج کشور در دستور کار قرار دارد.

میرامامی اظهار داشت: براساس فقه اسلامی و احکام شریعت اسلامی درآمد مردم نیک‌اندیش حاصل از صندوق های صدقات در زمینه‌های برگزاری اردوهای آموزشی، تربیتی، زیارتی، تأمین هزینه‌های ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، خرید، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج، تأمین لوازم زندگی و پرداخت کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا هم اینک ۱۵۷ هزار و ۸۲۲ خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که بیش از ۵۰ درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده‌اند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.