محمدرضا میری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سر فصل بیمه مکمل خدماتی از قبیل ایاب و ذهاب، خرید تجهیزات توان بخشی، اسکان، هزینه‌های بستری، نگهداری بیماران زمین‌گیر و تمامی هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج به صورت 100درصد در نظر گرفته شده است.
وی در حوزه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان نیز افزود: سال گذشته حق بیمه تامین اجتماعی پنج هزار و 183 خانوار تحت حمایت کمیته امداد معادل هفت میلیارد و 84 میلیون تومان توسط این نهاد به سازمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)سیستان و بلوچستان در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی بیان کرد: سال گذشته 44 هزار و 750نفر درقالب بیمه خدمات درمانی شهری، 22 هزار و 480 نفر نیز در سرفصل بیمه مکمل خدمات ویژه دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون طرح‌های بهداشتی مختلفی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اجرا شده افزود: طرح‌ هایی چون معاینات پزشکی، بسته‌های بهداشتی، کلاس‌های آموزش بهداشت در روستاها و حاشیه شهرها با موضوعات بهداشت فردی، بهداشت عمومی و بهداشت سالمندان در زمینه بیماری‌های واگیر و غیرواگیر انجام شده است.
به گزارش ایرنا هم اینک 157 هزار و 822 خانوار سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.