عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای گذشته تفاهم نامه ای با بیمه سلامت آذربایجان غربی در خصوص طرح پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری کمیته امداد منعقد شد که با انعقاد قرارداد با بیمه سلامت این مددجویان برای اولین بار دارای دفترچه درمان می‌شوند.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ شان مددجویان ازجمله اهداف اجرای این طرح است.
وی بیان کرد: طرح پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری کمیته امداد در راستای رفع دغدغه های درمانی مددجویان و اجرای سیاست ملی تجمیع بیمه‌ها اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: برای 160 نفر از بیماران خاص تحت حمایت کمیته امداد استان دفترچه بیمه سلامت صادر شده است.
سهندی ادامه داد: در حال حاضر تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد بیمه و دارای کارت درمان بوده و این کارت های درمانی تا صدور دفترچه‌های بیمه سلامت دارای اعتبار است.
وی بیان کرد: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان برای بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت می توانند با در دست داشتن کارت ملی، عکس و کارت درمان به دفاتر پیشخوان خدمات درمانی مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور راه اندازی شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
شماره تماس 1666 بیمه سلامت آماده پاسخگویی شبانه روزی به بیمه شدگان است.
بیش از 180 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این نهاد از سال 1357 خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از 40 سال از فعالیت آن می گذرد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.