معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی روز شنبه در دومین رویداد استارت آپی شهرستان سبزوار گفت: پارسال ۱۴ رویداد کارآفرینی ویژه این نهاد با حضور ۸۵۰ نفر در این استان برگزار شد.
سید حسین کرابی افزود: در مرحله نخست ۸۰ ایده استانی در این رویدادها برگزیده شد و از بین  ۳۴ ایده برتر ۱۷ ایده در رشته های اپلیکیشن، فروش مجازی و دارویی به مرحله تجاری سازی رسید.
وی اظهار داشت: حمایت کمیته امداد از کارآفرینان تا مرحله تجاری سازی پیش می رود و هدف ما تجاری سازی ایده ها، ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.
وی گفت: رویدادهای برتر بوسیله مربیان و مشاوران تا مراحل تجاری سازی پیش می رود و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از طرحها حمایت می شود.
کرابی افزود: امسال همه شهرستانها رویداد کارآفرینی را برگزار می کنند و دانشجویان و دانش آموختگان، روستائیان، زنان سرپرست خانوار و مجری طرحهای اشتغال برخی گروههای هدف شناخته شده اند.
دبیر اجرایی همایش رویداد کارآفرینی خلاق سبزوار نیز گفت: امسال دومین استارت آپ کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در رشته های فناوری اطلاعات، بازاریابی، فروش و خدمات برگزار شد.
سید رضا افضلی نیا افزود: در این رویداد از بین ۸۴ شرکت کننده ۳۰ ایده ارائه شد که هفت ایده برتر در حوزه کسب و کار، سلامت و بازاریابی انتخاب و سه  طرح برتر به استان معرفی می شود.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.