ضیاء رضایی در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام بیان کرد: با این مبلغ اعتبار ۲۲۰ فرصت شغلی برای نیازمندان مددجوی زیرپوشش ایجاد می شود.

وی افزود: بیشترین مشاغلی که با همکاری صندوق کارآفرینی امید امسال اجرا می شود در زمینه اشتغال روستایی بوده که به همین منظور امسال ۱۴۳ میلیارد ریال اختصاص یافته که تاکنون ۶۶ میلیارد ریال آن تخصیص و صرف ایجاد بیش از ۲۰۰ طرح اشتغال زایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه همکاری صندوق توسعه کارآفرینی امید با کمیته امداد بسیار مطلوب است، گفت: خوشبختانه ۱۰۰ درصد اعتبارات مربوط به ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان این نهاد تخصیص داده شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید نیز در این نشست گفت: ایجاد شغل برای نیازمندان و زمینه سازی برای کار و تولید این قشر از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

فرزان عزت پور با بیان اینکه تلاش این مجموعه خدمت رسان در این زمینه قابل تقدیر است، یادآور شد: نظارت دقیق این نهاد بر طرح های اشتغال زایی باعث شده که این طرح ها به اشتغال واقعی این قشر محروم منجر شوند.

وی تاکید کرد: افتخار ما این است که در زمینه توانمند شدن مددجویان کمیته امداد از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال سهیم بوده و با تمام توان خود در این زمینه با این نهاد همکاری می کنیم.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.