به گزارش روز سه شنبه ایرنا، استاندار کرمان با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از این نهاد به‌ عنوان دستگاه برتر در امر اشتغال تقدیر کرد.

محمدجواد فدائی در چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با حضور معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از اعضای کارگروه اشتغال این استان با تقدیم لوح از تلاش‌های کمیته امداد استان کرمان در زمینهٔ اشتغال و خودکفایی مددجویان و محرومان تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان کرمان آمده است، حرکت در جهت سیاست‌های مدون کشور به‌ منظور دستیابی به ایجاد اشتغال، رفاه اجتماعی و افزایش ثروت ملی، گامی است که جنابعالی و همکارانتان در طول اجرای برنامه پرداخت تسهیلات خوداشتغالی استان کرمان برداشته و حامی تولید و تولیدکنندگان و در واقع تقویت‌کننده اشتغال این استان بوده‌اید.

همچنین در این تقدیرنامه آمده است، بدین‌ وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از شما و همکاران پرتلاشتان اعلام کرده و از خداوند منان توفیق روز افزون در انجام وظایف و خدمت صادقانه به مردم عزیز استان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری آرزومندم.

تعهد کمیته امداد استان کرمان در کارگروه اشتغال استان در سال گذشته ایجاد چهار هزار فرصت شغلی بود که با تلاش‌های صورت گرفته توسط امدادگران کمیته امداد و جذب ۱۱۷ درصد تسهیلات اشتغال این نهاد موفق به ایجاد ۶۲۶۸ فرصت شغلی برای مددجویان و محرومان شد.

۳۰۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.