به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز سه شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور افزود: توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد یکی از اولویت های این نهاد به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در ایجاد نیروگاه های خورشیدی موفق عمل کرده است اظهار داشت: استان کرمان در ایجاد اشتغال در حوزه قالیبافی نیز موفق بوده و چهار هزار نفر در این حوزه مشغول به کار شده اند.
استاندار کرمان بر ایجاد سایر زمینه های اشتغال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان نیز تاکید کرد و ادامه داد: تقریبا تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد مشکل مسکن دارند و در این حوزه نیز باید کارهای بیشتری صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: 10 هزار واحد مسکونی مصوب شده برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و محرومان باید تا بهمن ماه سال جاری تکمیل شده و در اختیار صاحبان آنها قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز با بیان اینکه در سال های 95 و 96 تمامی اعتبارات حوزه اشتغال کمیته امداد جذب شده است، تاکید کرد: میزان جذب این اعتبارات در سال گذشته 117 درصد بوده است.
یحیی صادقی اظهار داشت: از مجموع 6 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، یک هزار خانواده وضعیت نامناسب تری داشتند که با تدبیر استاندار کرمان هر یک از مدیران استان بنا بر رضایت خود، معین یکی از خانواده های محروم شدند و روند توانمندسازی آنها را دنبال می کند.
وی تاکید کرد: مدیران استانی به خوبی برای توانمندسازی و حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد وارد صحنه شده اند.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.