رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تکاب روز دوشنبه در آیین واگذاری این واحدهای مسکونی اظهار داشت: برای احداث این واحدها ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و سپاه هزینه شد.

یوسف صدیقی با اشاره به اینکه ۱۵ باب از این مساکن در مناطق شهری و بقیه در روستاهای تکاب قرار دارد، بیان کرد: امسال همچنین ۲۲۴ واحد مسکونی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تعمیر و بازسازی شده‌است.

وی ادامه داد: امسال همچنین ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات جهت ایجاد اشتغال برای ۱۸۰ نفر از مددجویان این نهاد نیز پرداخت شده‌است.

«صدیقی» اظهار داشت: این تعداد مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان با استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت و راه‌اندازی کسب‌وکار به خودکفایی در تامین هزینه‌های زندگی رسیده‌اند.

وی بیان کرد: کارگاه‌های تولید درب و پنجره و صنایع چوب، مراکز قالی‌بافی، دامداری و تولید محصولات خانگی، کارگاه تولید عرقیات گیاهی، صنایع وابسته به بخش کشاورزی و خیاطی از مهمترین مشاغلی است که توسط مددجویان زیرپوشش کمیته امداد تکاب با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی راه‌اندازی شده‌است.

وی اضافه کرد: این مددجویان با خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار از چرخه کمک‌های معیشتی و حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

بیش از ۶ هزار خانوار در تکاب تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) تکاب قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.