امام جمعه چابهار روز یکشنبه در اجتماع راهپیمایان حمایت از امنیت و اقتدار کشور اظهار داشت: اقدام شایسته و ارزشمند مردم بویژه جوانان این مرز و بوم که با وحدت و انسجام و پیروی از ولایت در حفظ و حراست از اسلام و دستاوردهای انقلاب وارد صحنه شده و نقشه دشمنان را خنثی کردند، قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام محمد موسوی افزود: این مردم دلداده اسلام، قرآن و احکام الهی هستند و در هیچ برهه زمانی از اسلام ناب محمدی(ص) جدا نمیشوند و در مقابل آمریکا و ایادی آن که علیه نظام اسلامی قصد سوء دارند، ایستادگی می کنند.

وی بیان کرد: همه ما به گرانی بنزین اعتراض داریم اما اعتراض مان را با ضربه زدن به ارزش‌های انسانی کشورمان اعلام نمی‌کنیم.

امام جمعه چابهار ادامه داد: مردم ما مطالبات خود را با منطق و گفت‌وگو به مسوولان منتقل می کنند و با تخریب اموال عمومی و کشتن حافظان امنیت کشور بشدت مخالف هستند و انزجار و نفرت خود را از اخلالگران و آشوبگران اعلام می کنند.

وی گفت: درود بر ملت بزرگ ایران که وقتی متوجه شدند یک سری افراد مغرض می خواهند از اعتراض مسالمت آمیزشان سوء استفاده کنند، صف خود را از افراد برانداز و اشرار جدا کردند.

امام جمعه چابهار افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب توطئه جنایتکارانه دشمنان را خنثی کرد و همه ملت نیز پشت رهبری ایستادند، ایادی استکبار می خواستند بگویند دیکتاتوری در ایران است اما رهبر عزیز ما با آن بیانات زیبا که فرمودند من از اعتراض ملت حمایت می کنم، مسوولان حرف مردم را گوش کنند و نگذارند گرانی کمر ملت را خم کند، این دسیسه دشمنان را نیز خنثی کردند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ما امروز در این میدان جمع شده ایم تا قاطعانه اعلام کنیم هرگز به دشمنان اجازه جنگ افروزی و توطئه را نخواهیم داد.

امام جمعه موقت اهل سنت و مدرس حوزه علمیه الحرمین‌الشریفین چابهار نیز اظهار داشت: وحدت مردم و علما با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رمز پیروزی ما در این چهل سال عمر با برکت نظام بوده است و پایبند به این رمز هستیم.

مولوی عبدالله دوستی افزود: امنیت کشور یک موضوع و مساله کوچکی نیست بلکه اساس و پایه مهم کشور است، همانگونه که حضرت ابراهیم وقتی به امر خداوند بنای کعبه شریف را نهادند نخستین دعایشان این بود که «خدایا این مکان را مکان امنی قرار بده.»

وی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند امنیت کشور را به خطر بیندازند و اموال عمومی را تخریب می‌کنند بدانند که عمل شان از نظر شرع محکوم است.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار تاکید کرد: من از طرف علما و مردم غیور بلوچ اعلام می‌دارم، غیرت مردم بلوچ اجازه نمی دهد مسائل خلاف امنیت کشور را تحمل کنند، ما مرزداران جغرافیایی، دینی و سیاسی همیشه و همواره به عنوان یک قوم وفادار به نظام و کشور بوده‌ایم و هستیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.