به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان این هفته شهر زنجان افزود: در این شرایط اگر کسی چنین نکند وظیفه ما این است که که او را موعظه، نصیحت و هدایت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا قابل اعتماد نیست و این حقیقت را ملت ایران به روشنی می بیند.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث برخی کنوانسیون های بین المللی هم ارایه طریق کردند، گفت: امروز دیگر تکلیف روشن شد و جایی برای دعواهای گروهی نمانده است.
حجت الاسلام خاتمی به 6 تیرماه سالروز ترور رهبر معظم انقلاب توسط منافقین کور دل اشاره کرد و گفت: عنایت و اراده الهی این بود که رهبر معظم انقلاب ذخیره ای برای هدایت و رهبری ملت بزرگ ایران باشد.
وی با بیان اینکه منافقین کور دل بیش از 17 هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند، افزود: آنها تلاش کردند تا با ترور عناصر برجسته انقلاب و نیروهای انقلابی به نظام ضربه بزنند ولی ناکام ماندند.
خاتمی به اول تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره و خاطرنشان کرد: اصلی ترین وظیفه پیامبران براساس آیات قرآن ابلاغ و تبلیغ رسالت و هم اکنون نیز بزرگ ترین افتخار شامل کسانی است که آموزه های دینی را تبلیغ می کنند.
امام جمعه زنجان ضمن اشاره به یکم تیر ، روز اصناف، گفت: انصاف و وجدان باید سرلوحه فعالیت اصناف و بازاریان باشد و سود معمول و به اندازه را در داد و ستد لحاظ کنند چر ا که اگر انصاف رعایت شود، خدا خود جبران منفعت را می کند.
امام جمعه زنجان به هشتم شوال سالروز تخریب بارگاه چهار امام معصوم (ع) در بقیع اشاره کرد و فزود: استعمار انگلیس فرقه هایی همچون بهاییت در ایران و وهابیت در عربستان را برای مقابله با اسلام ایجاد کرد.
8068/7312
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.