به گزارش روز دوشنبه ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی خیرخواه در همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت گلستان و تقدیر از فعالان قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شمال کشور در گرگان اظهار کرد: روحانیون در تشویق و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی نقش موثری داشته و همانطور که برای وحدت و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمک به پویایی و توسعه کشور تلاش می کنند، به عنوان پیشروان جریان سازی اجتماعی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن شعار سال نیز همت کنند.
وی افزود: بزرگترین راهبرد تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالاها است، تولید کننده باید کیفیت تولید را بالا ببرد تا هم مردم و هم مسئولین به استفاده از کالای ایرانی تشویق شوند.
خیرخواه با بیان اهمیت اتحاد و همدلی مردم در تحقق شعار سال گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیاز به وحدت عملی ملت دارد.
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به نقش اقوام ، مذاهب و فرق اسلامی و ایرانی در وحدت ملت اظهار کرد: امروزه ما بیش از هر زمانی نیاز به وحدت و تمسک به قرآن و فرمایشات پیامبر اسلام (ص) و منویات رهبری معظم انقلاب داریم.
به گفته وی؛ روحانیون اهل سنت به عنوان فعالان اجتماعی و رهبران دینی باید از تریبون های نماز جمعه، مساجد و مدارس دینی مردم را به استفاده از کالای ایران تشویق کنند و با فرهنگ سازی این اندیشه، گامی بلند در جهت توسعه اقتصادی ایران اسلامی برداشته می شود.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.