حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی روز جمعه بعد از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در مسجد جامع شهر با بیان اینکه همه کاره قوه قضاییه قبل از انقلاب اسلامی تشکیلاتی به نام دادرسی ارتش بود، ادامه داد: تمام فعالیت های قوه قضاییه قبل از انقلاب اسلامی با ضابط های ساواک بود و دادگستری مسائل معمولی را رسیدگی می کرد.
حجت الاسلام والمسلمین فراتی تصریح کرد: موزه ای وجود دارد به نام موزه عبرت که 800 زن و 500 دانشجو پیش از انقلاب در آن بازداشت بودند و حقوق بشر با این موضوع هیچ مشکلی نداشت.
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: امروزه در سوریه و یمن بسیاری از افراد جان خود را از دست می دهند و حقوق بشر هیچ مشکلی با این موضوع ندارد.
وی اضافه کرد: کسی که به صورت آشکار عوامل نیروی انتظامی را در خیابان پاسداران زیر گرفته وشهید می کند و توسط دیوان عالی کشور حکم صادر و اجرا می شود، کشوری چون آمریکا با تمامی جنایات تاریخی اش، بیانیه ای صادر می کند که حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود.
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح و عضو شورای قضایی استان تهران بیان کرد: حتی در شرایطی که قوه قضاییه که در خط مقدم مبارزه با جنایتکارانی که به مجلس شورای اسلامی هجوم آوردند، باز هم می شنویم که حقوق بشر رعایت نشده است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در جامعه امروز رسیدگی قوه قضاییه مصداق نون و پیاز خوردن و اشک ریختن است، تاکید کرد: اگر دیگران وظایف خود را خوب انجام دهند این اتفاقات رخ نمیدهد؛ در جایی که نباید مجوزی صادر شود، این اتفاق می افتد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.