این مراسم با حضور اکرمی وزیرسابق آموزش و پرورش ، نوروزی معاونت وزیر آموزش و پرورش، دکتر روزبهی نماینده سابق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در مازندران و یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و سایر مسئولان و شهروندان در سالن امام خمینی برگزار شد.
سید کاظم اکرمی در این مراسم گفت:من 60 سال در مسائل سیاسی کشور کار کردم و در سن 13 سالگی در اجتماعات طرفداران دکتر مصدق شرکت می‌کردم و برای انقلاب پنج سال زندان شاهنشاهی را در 6 زندان مختلف ایران تحمل کردم که با عنایت خداوند سربلند بیرون آمدم.
وزیر سابق آموزش و پرورش در جشن انتخاباتی ستاد دکتر روحانی در محمودآباد گفت:اکنون باید همه افرادی که به تمامی کاندیدای ریاست جمهوری رای دادند با همدلی و برادرانه دست همراهی به دولت دوازدهم دهیم و در مقابل دشمنان نظام با اقتدار بایستیم.
وی درباره اینکه چرا مردم ایران با قدرت و شور در انتخابات شرکت کردند اظهار کرد:پاسخ این سوال را از قرآن می‌گویم که خداوند سرنوشت ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنان دیدگاه‌های خود و باورها و اندیشه‌های خودشان را تغییر دهند.
وی افزود:ما در آموزش و پرورش خیلی آشنایی به مسائل سیاسی را به جوانان یاد نمی‌دهیم و صدا و سیمای ما هم در زمینه توسعه سیاسی گام‌های بلندی بر نمی‌دارد و مردم ما با تجربه حدود 40 سال متوجه شدند که اگر کوتاه بیایند ممکن است مشکلات بسیاری برای کشور پیدا شود.
اکرمی خاطرنشان کرد:این رشد و توسعه سیاسی مردم از درون خود مردم جوشیده است و افتخار بر این مردمی که با فهم و درک شرایط زمانه این چنین قدم برداشتند و گل کاشتند.
وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: همه افراد چه کسانی که به دکتر روحانی رای دادند و چه کسانی که به آقای رئیسی رای دادند همه با هم برادریم و همه مملکت با هم دست همراهی به دولت می‌دهیم و در مقابل دشمنان ایران می‌گوییم زنده باد ایران.
در ادامه این مراسم یحیی یوسف‌پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی اظهار کرد:الحمدالله برگ زرین دیگری در این انتخابات از مردم دوراندیش محمودآباد به ثبت رسید که با حضور تاریخی خودشان نقش به سزایی ایفا کردند که این حضور بیش از 104 درصدی نقش دیگری در تاریخ سرزمین مان آفریدند.
وی افزود:از همه کسانی که در انتخابات نقش آفریدند و بر شور و نشاط افزودند از جمله کلیه عوامل اجرایی،نظارت،بازرسی،امنیتی و انتظامی و مردم بزرگوار سپاسگذارم.
فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد:این یک جشن ملی است و این به معنای اینست که در کنار هم زیستن و زندگی کردن را یاد بگیریم و این انتخابات برکات فراوانی برای کشور داشت که اولین ویژگی و خروجی این انتخابات این بود که ما یک امنیت پایدار را به ثبت رساندیم.
فرماندار محمودآباد در پایان گفت:تمام تلاش ما بر این بود که از آرای شما صیانت بکنیم چون رای شما امانت بود نزد ما و در شهرستان محمودآباد ما بیش از 104 درصد مشارکت داشتیم که واقعا این درصد بی نظیر بود و بیش از 41 هزار نفر به دکتر روحانی رای دادند که 55 درصد آرا را شامل می‌شود.
از جلوه های ویژه این مراسم حضور طرفداران حجت الاسلام رئیسی در ورودی مراسم و اهدای گل به طرفداران آقای دکتر روحانی بود.
خبرنگار : محمد محتاطی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7326/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.