به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عمران احمدی روز شنبه در اجتماع مردم شهر سرابله به مناسبت سالروز گرامیداشت راهپیمایی 9 دی اظهار کرد: فتنه سال 88 فقط مربوط به انتخابات نبود، بلکه یک ترفند و توطئه بزرگ برنامه ریزی شده برای براندازی و نابودی انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: دشمنان انقلاب برای ایجاد فتنه سال 88 از چند سال قبل نقشه های شومی را ترسیم کرده بودند و مک کین نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال 84 بطور علنی از جنبش سبز حمایت کرده بود.
احمدی تاکید کرد: دشمن همیشه و همواره در کمین انقلاب و در صدد ضربه زدن به آن است، هر 10 سال یکبار یک فتنه بزرگ را بوجود می آورند و با مطالعه تاریخ انقلاب این موضوع به اثبات رسیده است.
امام جمعه موقت چرداول اضافه کرد: با وجود تمام توطئه‌های مختلف دشمنان با رهبری و موضعگیری‌ های عالمانه مقام معظم رهبری تمام این ترفندها نقش برآب خواهد شد، مردم همیشه پشتیبان و همراه ولایت فقیه خواهند بود.
احمدی به رفتار و اظهار نظر عده ای در خصوص رفع حصر سران فتنه اشاره و تاکید کرد: این مدعیان رفع حصر، حامیان فتنه و همراهان استکبار و دسیسه های آنان هستند.
وی به نقش دشمنان و آمریکا در ایجاد و مدیریت فتنه سال 88 تاکید کرد و گفت: بیش از 700 اتاق فکر و 17 سفارتخانه در این فتنه عظیم برای براندازی نظام دخالت داشتند که بیانگر عمق کینه و عداوت آنان با انقلاب و ملت بیدار ایران است.
خطیب سخنرانی 9 دی در چرداول ادامه داد: دشمنان با شعارهای عوام فریب تخلف در انتخابات و آزادی انتخاب و انتخابات، جرقه فتنه و آشوب را با همراهی و کمک عده ای در داخل روشن کردند و عده ای نیز با ادعای کمیته صیانت از آرای مردم قصد داشتند صلاحیت قانونی برگزاری انتخابات را از مجریان واقعی بگیرند.
حجت الاسلام احمدی آتش زدن قرآن و مظاهر عاشورا ، پاره کردن عکس امام راحل (ره) و رهبری را اوج کینه و نفرت فتنه گران دانست و یادآور شد: علیرغم این همه رفتارهای زشت که به نظام ضربه زد هنوز سران فتنه حاضر به پذیرش خطا و عذرخواهی از رهبری و ملت نیستند.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.