به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس گفت: دشمنان و نفوذی های آنان، پس از شکست در فتنه 88 با برنامه ریزی به دنبال فتنه گری اقتصادی و بزرگ نمایی مشکلات معیشتی مردم هستند.
وی افزود: کسی ادعا ندارد که مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی ندارند و باید دولت و مسئولان تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود اما دعوت مردم به برپایی تجمع در خیابان ها و شعار دادن موجب سوء استفاده دشمن می شود.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: البته دولت در شرایطی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خوب نیست نباید درلایحه بودجه بحث افزایش قیمت بنزین و قطع یارانه ها را مطرح می کرد.
وی با ابیان اینکه ما موافق قطع یارانه افراد ثروتمند هستیم اما باید زمینه های آن فراهم شود، تصریح کرد: دولت به جای افزایش قیمت بنزین و قطع یارانه ها باید به دنبال گرفتن مالیات از دانه درشت ها و طلافروشان و نیز برخورد با افرادی که حقوق های نجومی می گیرند و یا افرادی که وام های کلان گرفته و پس نداده اند، باشد.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: همه مسئولان مخاطب سخنان رهبری هستند و باید در جهت منویات معظم له که جهت انقلاب را مشخص می کند حرکت کنیم.
حجت الاسلام ترابی با قدردانی از رئیس جمهوری به خاطر تایید سخنان رهبری و اینکه همه مخاطب سخنان ایشان هستند، افزود : امروز همه تلاش ها باید در جهت رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد زیرا این سیاست ها با شعار و یا واردات حل نمی شود.
وی در خصوص اقدامات اخیر به رئیس جمهوری سابق نیز گفت: وی با این اقدامات انحرافی، راه خود را از مردم به اسم عدالت و مبارزه با فساد جدا کرده است.
حجت الاسلام ترابی دربخش دیگری از خطبه های خود به دشمنی دشمنان بویژه آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این کشور همواره با ما جنگ دارد و علیه ما توطئه و برنامه ریزی می کند.
وی تصریح کرد: برخی ها در داخل با ادبیات لیبرالی به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا و یا آتش نزدن پرچم این کشور هستند، که یک حرکت انحرافی است.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین سالروز حماسه 9 دی کشور و شهدای 12 دی این شهرستان را گرامی داشت و از حضور پرشور مردم در مراسم یادواره شهدا که دیشب در دو نقطه از این شهر برگزار شد، قدردانی کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.