به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در پایگاه هوای شهید بابایی اصفهان افزود : در این فتنه برغم اینکه رهبر معظم انقلاب، برخی را که نسبت به نتیجه اعتراض داشتند به صورت حضوری، تلفنی و در سخنرانی ها نصیحت کردند ولی آنها بر ادعاهای خلاف خود ادامه دادند و بعد نیز مشخص شد پای دیگران و بیگانگان در میان بوده است.
وی اظهار کرد: ادامه این حرکت موجب شد افراد لاابالی و ضد انقلاب ها به صحنه بیایند تا جایی که به مقدسات توهین شد و حتی پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند.
آیت الله طباطبایی نژاد به نقش رهبری در خنثی شدن این فتنه اشاره کرد و افزود: پس از سخنرانی و روشنگری های رهبر معظم انقلاب مردم در نهم دی حماسه ای بزرگ خلق کردند و در تاریخ ثبت شد که ملت ایران تا پای جان پای رهبر خود ایستاده اند.
وی با اشاره به هدایت های رهبرمعظم انقلاب در عرصه سیاست خارجی، گفت: تمامی منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مطابق با مفاد آیات قرآن کریم است.
استاد خارج حوزه علمیه اصفهان گفت: اگر رهبر معظم انقلاب می فرمایند آمریکا هیچگاه با ما خوب نمی شود به طور دقیق همان سخن قرآن کریم است که در آیه 120 سوره بقره می فرماید یهود و نصارا از شما راضی نمی شوند تا شما را از دینتان اخراج کنند و در آیه 217 این سوره می فرماید دشمنان مدام با شما در جنگ هستند تا شما را از دینتان خارج کنند.
وی به حضور ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: این مساله نیز مطابق همان سخنی که حضرت علی (ع) می فرمایند'بارها من به شما گفته‌ام که از خانۀ خود بیرون بروید و در آن نقطه‌ای که دشمن می‌خواهد به سوی شما حمله کند، در همانجا به دشمن ضربه بزنید! نگذارید دشمن به لبِ مرز خانه‌های شما برسد که آن‌گاه ذلیل خواهید شد و ضربه خواهید خورد'.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان حفظ استقلال و عدم سلطه اجانب را از دیگر سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این دستور قران در آیه 114 سوره نساء است که نباید کافران بر مومنان تسلط یابند.
وی با بیان اینکه دین فقط نماز و روزه نیست، گفت: اینکه ما از مستضعفان حمایت کنیم یک دستور دینی است ولی کشورهایی چون عربستان ظاهر نماز و روزه را برای خود حفظ کرده اند ولی در باطن به اصول دینی همچون حفظ حرمت ماههای حرام احترام نمی گذارند و در این ماهها نیز بر سر مردم بی پناه یمن بمب می ریزند.
وی تصریح کرد: کشورهای عربی انبارهای بزرگ سلاح را با خرید از کشورهای غربی برای خود فراهم کرده اند ولی حتی جرات ندارند کوچکترین این سلاح ها را در اختیار مردم فلسطین قرار دهند زیرا زیر سلطه مسکتبرین هستند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به توان بازدارندگی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این امنیت بی نظیر که موجب یاس دشمن از جنگ فیزیکی علیه ایران اسلامی شده است به برکت خون شهدا، حضور ملت ایران در همه صحنه ها و اقتدار ارتش، سپاه، نیروی انتظامی محقق شده است.
وی گفت: امروز دشمنی که از حربه نظامی مایوس شده است، به حربه جنگ فرهنگی متوسل شده است و لذا از طریق شایعات مختلف به دنبال تضعیف نظام و بدبین کردن مردم و جدا کردن آنها از نظام و رهبری است.
مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی ماه سالروز حماسه راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی برای مقابله با فتنه 88 با حضور شماری از مسئولان در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.
/7134/ 6022 خبرنگار : محمد کامران - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.