جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین، تأکید کرد: اقدام برخی رژیم های عربی در علنی سازی و توسعه و تعمیق توافقات با رژیم کودک کش صهیونیستی اقدامی در تضاد با دستورات صریح دین اسلام و قران کریم بوده و خیانتی بزرگ به آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف و نیز اهانتی آشکار به احساسات ملل مسلمان است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

نهم مهر سالروز شهادت مظلومانه کودکی فلسطینی است که در منظر و مرأی دوربین های تلویزیونی توسط تیرهای مستقیم نظامیان رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی و در آغوش پدر به شهادت رسید.

بیست سال پیش در چنین روزی نهم مهر ماه 1379 محمد الدره 12 ساله در آغوش پدرش به شهادت رسید. جز معدود بیانیه های تقبیحی و محکومیت برخی دولت ها و مجامع بین المللی هیچ اتفاق دیگری رخ نداد. حال آنکه بر اساس همه کنوانسیون های پذیرفته شده بین المللی این اقدام صهیونیست ها یک جنایت جنگی محسوب شده و می بایست در مراجع قضایی بین المللی چون دادگاه کیفری بین المللی مطرح و جانیان این اتفاق محاکمه و محکوم می شدند. اما جهان دید و هیچ نکرد!

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مقاومت ضد صهیونیستی خصوصا شهید مظلوم و خردسال فلسطین محمد الدره از همه مجامع بین المللی مصرانه خواستار است تا به وظیفه قانونی خود که برای آن تأسیس شده اند عمل کرده و جنایتکاران صهیونیست را مورد پیگرد قرار دهند. تردیدی نیست که بر اساس مقررات بین المللی این جنایت شامل مرور زمان نشده و همچنان قابلیت پیگیری قضایی و حقوقی را دارد.

این جمعیت تأکید دارد که سکوت دولت ها و مجامع بین المللی موجب تشویق  اشغالگران صهیونیست برای افزایش و گسترش اقدامات جنایتکارانه شان علیه ملت فلسطین و ملل منطقه خواهد شد، بر این اساس انفعال و سکوت دولت های جهان و سازمان های بین المللی در برابر رژیم صهیونیستی  پذیرفتنی نبوده و به شدت محکوم می کنیم.

اقدام برخی رژیم های عربی در علنی سازی و توسعه و تعمیق توافقات با رژیم کودک کش صهیونیستی اقدامی در تضاد با دستورات صریح دین اسلام و قران کریم بوده و خیانتی بزرگ به آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف و نیز اهانتی آشکار به احساسات ملل مسلمان است.

تردیدی نیست این همپیمانی با اشغالگران صهیونیست نه تنها مزیتی برای این دولت ها ندارد بلکه حجم عظیمی از تهدیدات را به سمت آنها روانه خواهد کرد و همچنین صهیونیست ها را در شدت بخشی به جنایات شان در جغرافیای فلسطین تشویق می کند، جنایاتی که امضاء کنندگان توافق با صهیونیست ها در آن سهیم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.