اقدامات خشونت بار و هدف قرار دادن کودکان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیستی، راهبرد رژیم صهیونیستی در مقابل مطالبات مشروع ملت فلسطینی و در تضاد و تعارض با همه قواعد و مقررات انسانی است.

به گزارش جماران، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کودکان و نوجوانان شهید، اسیر و مجروح فلسطینی خصوصا شهید محمد الدره که در سال 2000 میلادی و در آغوش پدر هدف تیر مستقیم نظامیان صهیونیست قرار گرفت، خشونت سازمان یافته و هدفمند رژیم صهیونیستی علیه کودکان و نوجوانان فلسطینی را محکوم و خواستار خروج سازمان ها و مجامع بین المللی از انفعال در مقابل اقدامات ضد بشریو نقض مکرر قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی شد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این بیانیه ضمن توجه دادن جهانیان به این نکته که نگاه به کودکان در همه جوامع نگاهی از سر مهر و عطوفت بوده اما رژیم صهیونیستی اساسا نه تنها از این نگاه در ارتباط با کودکان فلسطینیعاری است، بلکه در راهبردهای خود برای استمرار اشتغال سرزمین فلسطین و حذف فلسطینیان از جغرافیای فلسطین، کودکان را جزء اهداف مشروع نظامیان صهیونیست تعریف کرده است. متأسفانه صهیونیست ها با توجه به حمایتی که از سوی قدرت های استعماری مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و بسیاری دیگر از دولت های غربی دریافت می کنند و نیز انفعال معنادار دیگر دولت های جهان و سازمان های بین المللی نسبت به رفتارهای غیر قانونی و سبعیت سازمان یافته رژیم صهیونیستی، خود را پاسخگو به  مجامع بین المللی و افکار عمومی احساس نمی کنند و بر این اساس اقدماتی فراتر از قواعد و مقررات انسانی و پذیرفته شده جهانی انجام می دهند. بی تردید سکوت مجامع بین المللی نیز نژادپرستی افراطی و نهادینه شده صهیونیست ها مبنی بر قوم برگزیده در تشدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خصوصا علیه کودکان فلسطینی مؤثر است. براین اساس لازم است تا کشورها و مجامع بین المللی در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی منفعل نبوده و با اتخاذ سیاست های بازدارنده و محکم مانع از اقدامات ضد بشری و قتل عام سازمان یافته جامعه فلسطین خصوصا کودکان فلسطینی شوند.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این بیانیه ضمن حمایت از ملت فلسطین و مبارزات مشروع ضد اشغالگری جامعه فلسطین تأکید دارد: تنها مقاومت فعال جامعه فلسطین که با اتحاد جریان های فلسطینی حول راهبرد مقاومت ایجاد می شود و نیز حمایت گسترده مردمی از ملت فلسطین و مخالفت افکار عمومی جهان می تواند صهیونیست ها را به تسلیم در برابر اراده ملت فلسطین و افکار عمومی وادار سازد. افقی که روند تحولات آن را بسیار نزدیک ساخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.