آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: باید به سپاه پاسداران به واسطه دستگیری جاسوسان و ضد انقلاب‌ها تبریک بگویم و افرادی که با زم و کانال آمدنیوز همکاری داشتند هرچه سریع‌تر شناساسی شوند تا ملت خادم و خائن‌ها را بشناسند.

وی ادامه داد: برخی افرادی که امنیت جمهوری اسلامی را به خطر می اندازند باید مجازات و شناسایی شوند.
وی ادامه داد: دستگیری جاسوس روح الله زم بسیار کار ارزشمندی بود و با اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضدانقلاب به دام افتاد.
وی گفت: تخریب شورای نگهبان در انتخابات معنا ندارد و فیلتر صلاحیت‌ها باید تنگ شود تا خوبان و دلسوزان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند.
وی خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخابات نباید به تخریب طرف دیگر منجر شود و نباید از بیت المال در تبلیغات استفاده شود.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: مردم از نظام جمهوری اسلامی خسته نبوده و مقاوم هستند و نباید مسئولان حرف‌هایی بزنند که بوی مذاکره با آمریکا بدهد.
امام جمعه سمنان اضافه کرد: مذاکره با آمریکا ذلت است و رهبر معظم انقلاب فرمودند که به هیچ‌ عنوان با شیطان بزرگ مذاکره انجام نمی شود.
خطیب‌ نماز جمعه سمنان افزود: خوشا به حال افرادی که با پای پیاده در اربعین حسینی امسال حضور دارند و جامانده‌های اربعین در سمنان فردا در مصلای بزرگ این شهر تجمع بزرگ خواهند و این‌ تجمع حسینی و عاشورایی دشمن‌شکن خواهد بود.
امام جمعه سمنان ادامه داد: تلاش کنیم زبان، شکم و دامن‌ها را از فساد پاک نگه داریم و اگر این اصول رعایت شود جامعه اسلامی سرشار از مهر، انسانیت و پاکی می شود.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: وجود آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید نعمت بزرگی برای مسلمانان و شیعیان است و به یاری خدواند هرچه زودتر به از بستر بیماری رهایی یابد.
وی ادامه داد: ائمه اطهار(ع) کشتی نجات هستند و جوامع اسلامی و مسلمانان برای به صلابت رسیدن و قرار گرفتن در مسیر حق و حقیقت حسینی باشند.
امام جمعه سمنان گفت: اهل بیت (ع) پرچم تقوا هستند و امت‌ها برای عاقبت بخیری باید به فرامین امام حسین (ع) و یاران با وفایشان توجه داشت.
وی تصریح کرد: آحاد مسلمانان برای شناخت از نعمت‌های الهی تلاش کنند و همواره شکرگزار نعمت‌های خدواند باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.