خطیب جمعه ساوه در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع)، گفت: موضع گیری های رئیس جمهوری کشورمان قابل تحسین است.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» افزود: همین رویه که جنایت های شیطان بزرگ برای ملت های دنیا تبیین شود و بدعهدی های آمریکا را همگان بدانند، بسیار موثر است.

وی باشاره به انتخابات سال جاری ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید مطابق شریعت اسلامی از تخریب شخصیت همدیگر بپرهیزند و مبنای کار خود را شفاف سازی قرار دهند.
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همه معلمان و کادر آموزشی مدارس باید بدانند که فرزندان مردم امانتی در دست آنها هستند.
امام جمعه ساوه افزود: باید در مدارس بر اساس آموزه  های اسلامی تلاش شود که شاخص های اخلاقی مانند امانت داری، صداقت، قانونپذیری، و دیانت به دانش آموزان آموخته شود.

وی گفت: در شرایط کنونی که سردمداران ظلم و در راس آنها ترامپ مواضع خصمانه ای نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند و به ناحق ما را متهم به جانبداری از تروریسم می‌کنند همه ارکان کشور باید مراقب توطئه ها باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: دولتمردان باید به مهمترین مشکل و مطالبه مردم یعنی مسائل معیشتی با مدیریت جهادی ورود کنند.

 حجت الاسلام سید « علی حسینی پور » خطیب جمعه خمین  نیز گفت: مقاومت و ایمان به وعده خدا  راهکار عبور از شرایط سخت اقتصادی است.
وی با اشاره به برخورد قاطعانه قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی گفت: قوای مقننه و مجریه با پیشگیری از مفاسد اقتصادی می توانند دستگاه قضایی کشور را در این راه سخت کمک کنند.
خطیب جمعه خمین با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی( ره) در دوران دفاع مقدس گفت: این کنگره و دستاوردهای با ارزش آن برای همیشه  در تاریخ باقی می ماند.
امام جمعه خمین افزود: دشمنان نظام از تمام امکانات خود برای تبلیغ علیه امامت و ولایت در نظام اسلامی استفاده می کنند و برای مقابله با این تبلیغات باید معارف اهل بیت (ع) به شیوه درست به نسل آینده معرفی شود.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: مردم این شهرستان در تمام دوران حساس تاریخ کشور نظیر دوران هشت سال جنگ تحمیلی در صحنه حاضر بودند و مشکلات شهرستان باید برطرف شود.
امام جمعه زرندیه گفت: مواضع رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد متناسب با سیاست های کلان نظام اسلامی و مایه عزتمندی کشور بود.

 حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مامونیه، گفت: بیانات دکتر روحانی در سازمان ملل در راستای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: اشاره رئیس جمهور به موضوع فلسطین، معامله شکست خورده غرب، حمایت از مردم یمن، انتقاد صریح و قاطع از سیاست های خصمانه امریکا از جلوه های بارز سخنرانی دکتر روحانی در سازمان ملل متحد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مواضع رئیس جمهوری ایران در واقع بیان حرف دل ملت های مسلمان و جبهه مقاومت بود و آنان را خوشحال کرد.

خطیب جمعه زرندیه اظهار داشت: در سفر رئیس جمهوری به سازمان ملل شاهد تراکم تقاضاهای روسای کشورهای اروپائی برای مذاکره با ایشان بودیم که این مساله نشان از عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: عزتمندی نظام اسلامی ثمره مقاومت جانانه ملت ایران و اقدامات غرور آفرین نیروهای مسلح با هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت است.

۳۰۷۵/۹۹۳۰/۴۸۹۶/۶۵۳۹ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.