به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آئین این هفته نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد و سالروز رحلت امام (ره) افزود: دشمنان انتظار چنین روزی را می کشیدند که امام (ره) نباشد تا سقوط نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشند.
وی بیان کرد: امام راحل طی 2 دهه دو کار مهم و سخت را پایه گذاری کردند و در مبارزه با تمام سختی ها نهضت را از همه خم و پیچ ها عبور داد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند.
امام جمعه کرمان ادامه داد: امام عظیم الشان در مرحله دیگر انقلاب را تثبیت کرد و مدل حکومتی بر اساس کتاب و سنت در دنیایی که علیه آن تبلیغات مسموم می شد را پایه گذاری کرد.
وی ادامه داد: ملت 55 سال است در صف مقابله با استبداد، استکبار جهانی و استعمار ایستاده و با وجود هزینه های فراوان توانسته اند از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه نبود امام راحل شوک بزرگی به جامعه تحمیل کرد افزود: انتخاب مقام معظم رهبری این خلاء را پر کرد و امامی وارسته، فقیه و تربیت شده مکتب امام (ره) با موفقیت راه ایشان را ادامه دادند.
خطیب جمعه کرمان اظهار داشت: دشمن طراحی کرده بود که کشور را از درون فلج کند لذا تهاجم فرهنگی پایه گذاری شد که با هوشمندی رهبری نظام و حمایت مردم معجزه رقم خورد و کشور از این مشکل نیز عبور کرد.
وی ادامه داد: جریان های آشوبگر همانند کودتای خزنده هر چند سال این کشور را با خطر روبرو کرد و عبور به سلامت مردم از این فتنه ها به هدایت رهبری معظم انقلاب اتفاق افتاد.
امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم پیروی مسئولان از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد: مجلس و دولت در بحث معاهدات بین المللی و برجام با صلابت و متناسب با تاریخ سازنده ترسیم شده توسط امام (ره) و رهبری حرکت کنند.
حجت الاسم علیدادی سلیمانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد گفت: 15 خرداد آغاز مبارزه ضد استبدادی، استعماری و استکباری اما راحل بود و عزیزانی برای پیروزی نهضت جان خودشان را فدا کردند.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر گفت: در شب قدر حادثه بزرگی رقم خواهد خورد و باید کیفیت شب های قدر و دعا را بالا ببریم و به خود بیشتر توجه کنیم.
وی همچنین از زحمات استاندار تلاشگر، برنامه محور و پاکدست کرمان تقدیر کرد و اظهار داشت : امیدواریم دولت جایگزین مناسبی برای وی پیدا کند تا کار و برنامه توسعه در استان کرمان ادامه یابد.
3029/7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.