به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری شامگاه چهارشنبه در پیامی خطاب به اولین یادواره شهیدان نیروی انتظامی در شهرستان خمینی‌شهر افزود: شهدا از لذت‌های و مطامع مادی چشم‌پوشی کردند تا چشمانشان به جمال محبوب ازلی روشن شود.
فرمانده ناجا افزود: شهدا درراه شهادت گام نهادند تا راه خدا و راه سعادت خلق همواره باز و به روی مردم گشوده بماند.
سردار اشتری تصریح کرد: شهدا بر قله انسانیت رسیده و شیرین‌ترین پاداش الهی را چشیدند، بر همگی ما لازم و واجب است از راه و درس شهدا برای حفظ ارزش انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری پاسداری و حراست کنیم .
همچنین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه ما همیشه نیاز داریم نام و خاطره شهدا را زنده نگه ‌داریم گفت: راه شهدا در امتداد راه قیام عاشورا و نهضت حضرت اباعبدالله حسین است.
سردار مهدی معصوم بیگی تاکید کرد :برگزاری یادواره شهدا قدرت نرم شهداست ،بزرگ‌ترین قدرت نرم ما در مقابل تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان برگزاری این‌گونه مراسم است.
وی تصریح کرد: برگزاری مراسم ماه محرم و صفرویادواره شهدا به‌عنوان قدرت نرم درمقابل جنگ نرم دشمن محسوب می‌شود،امروز ارزش‌های دینی و مذهبی ما در همه ابعاد و حوزه مورد تهاجم قدرت نرم دشمن قرار دارد ولی به برکت خون شهدا، ادامه راه و نهضت عاشورا و مکتب امام حسین (ع )هنوز موفق نشده‌اند.
وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم امنیت امروز کشور و نظام جمهوری اسلامی مدیون رشادت و فداکاری شهدا، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است .
فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه دشمنان شجاعت و فداکاری جوانان این مرزوبوم را تجربه کرده‌اند گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس نشان دادند برای حفظ آب‌وخاک و حیثیت نظام وانقلاب حتی جان خود را فدا می‌کنند.
اولین یادواره39 شهید نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر وسردار شهید نصرالله جورکش از فرماندهان این نیرو به مناسبت هفته ناجا شب گذشته در این شهرستان برگزار شد.
در انتهای این مراسم از خانواده شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر تجلیل شد.
شهرستان خمینی شهر با جمعیتی حدود 320 هزار نفر در 10 کیلومتری غرب مرکز استان اصفهان قرار دارد .
ت/ م / 7145 خبرنگار : محمد رضا ابطحی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.