به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شناسایی آسیب ها و آفت های انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب بدترین آسیب انقلاب اسلامی را بازگشت به دوران طاغوت دانستند.
وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) انقلاب ایران را انقلاب مردم ستمدیده و مظلوم معرفی کرد پس انقلاب نباید از کمک به مستمندان دور شود.
خطیب جمعه شوش ، سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را تسلیت گفت و برای خانواده های داغدار این حادثه آرزوی صبر و شکیبایی کرد.
امام جمعه شوش تصریح کرد: تلاش نیروهای امدادی اعم از ارتش، ‌هلال احمر و سپاه برای یافتن لاشه هواپیما و پیکر جان باختگان این حادثه قابل تقدیر است.
خطیب نماز جمعه شوش در ادامه به حوادث خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: هر شهروندی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می کند،‌ از حقوق شهروندی بهره مند است حتی اگر مسلمان هم نباشد اما افرادی یا گروه هایی که با هر عنوانی بخواهند نظم و امنیت کشور را مخدوش کنند، از نظر دینی، ملی و بر اساس قانون محکوم است.
حجت الاسلام امام خویشتن داری پلیس در حوادث مذکور را ستود و گفت: این رویه تعاملی پلیس نشان از اقتدار و صلابت آنها دارد.
وی اظهار کرد: از مسئولان قضایی وامنیتی درخواست می شود تا با مخلان امنیت کشور به دور از مماشات برخورد کرده چرا که تهدید امنیت ملی، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
وی به هشتم‌ اسفندماه سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این روز یادگار شهیدان رجایی و باهنراست و آموزش و پرورش باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.