فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: قدرت اصلی ما بحث موشکی نیست و بالاترین قدرت ما قدرت خدایی و این سیل جمعیت مردم است که نظام جمهوری اسلامی را سر پا نگه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22بهمن اظهار کرد: طبق پیش‌بینی مقام معظم رهبری جمعیتی که امروز حضور پیدا کرده است اصلا قابل وصف نیست و این به این دلیل است که مردم نظام، انقلاب و رهبری را می‌خواهند و این مردم همیشه در صحنه حاضرند.

وی افزود: مردم خصوصا در روزهایی که احساس کنند دشمن در حال برنامه‌ریزی و توطئه‌گری است و این مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و به‌ ویژه ترامپ است که بداند مردم ما در خط رهبر هستند و از انقلاب تا آخرین قطره خونشان دفاع می‌کنند.

وی افزود: ارتش هم در کنار مردم و رهبری است و هم دوش برادران عزیزمان در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و بسیج از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش درباره تلاش دشمن برای مذاکره بر سر موضوع موشکی ایران، گفت: قدرت اصلی ما بحث موشکی نیست و بالاترین قدرت ما قدرت خدایی و این سیل جمعیت مردم است که نظام جمهوری اسلامی را سر پا نگه می‌دارد اما بالاخره نیروی مسلح هر کشور باید توان دفاعی خود را حفظ کند و بحث موشکی یک بحث عادی در بین ارتش‌های تمام کشورها است.

وی بیان کرد: توان بالای موشکی ما برای بالا بردن توان دفاعی ما است و این موضوع به‌ هیچ‌ عنوان قابل مذاکره نیست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.