محمدعلی نبی پور روز یکشنبه در اجتماع پایانی راهپیمایی 22 بهمن در گناباد از جمله دستاوردهای انقلاب را توسعه و پیشرفت بخشهای گوناگون و محرومیت زدایی ذکر و بیان کرد: کشور ما در این زمینه توفیقات بسیاری دست یافته است.
وی از جمله دستاوردهای انقلاب و دولت تدبیر و امید را در گناباد هزینه دو هزار میلیارد ریالی در بخش بهداشت و درمان و 800 میلیارد ریالی برای ساخت و تکمیل بیمارستان بهلول این شهرستان ذکر کرد.
فرماندار گناباد ادامه داد: توجه دولت به بخش توسعه و اشتغال روستایی و سایر زیرساختها نیز از اولویتهای دولت دوازدهم برای کاهش مهاجرت بوده است. تنها در دو سال اخیر 120 میلیارد ریال برای تامین آب روستایی شهرستان گناباد هزینه شد و سهم اعتبارات جاده های روستایی نیز بیش از 500 میلیارد ریال بود.
وی گفت: با وجود ترفندهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی این نظام توانمندتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد. مشکلات ساختاری در نظام اداری وجود دارد ولی نباید این مشکلات را دستاویزی برای ناکارآمدی نظام قرار دهیم.
او همچنین نقد منصفانه و دور از سیاهنمایی را مفید توصیف و بیان کرد: دولت بدنبال خدمت به مردم، شنیدن صحبتها و مشکلات آنها به خصوص از طریق رسانه ها است.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: مهمترین خواسته مردم اشتغال و معیشت است و باید مسئولان قوای سه گانه توجه خاصی به این تنگناها داشته باشند.
حمید بنایی خدمات نظام را ظرف چهار دهه اخیر بی سابقه توصیف و بیان کرد: ممکن است ضعفهایی در برخی بخشها وجود داشته باشد ولی این به معنای ناکارآمدی نظام نیست. امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور پزشکان متخصص و توانمند در گناباد و 300 دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی این خطه هستیم.
وی دیگر دستاورد مهم انقلاب را بی نیازی از بیگانگان در تمام عرصه ها و تکیه بر متخصصان بومی ذکر و بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی خارجیان برای ما راه می ساختند اما هم اینک این مهم توسط نیروهای بومی حتی در گناباد انجام می شود.
اقشار مختلف مردم و مسئولان گنابادی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حدفاصل میادین امام خمینی(ره) تا بسیج این شهر بر حمایت خود از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/7545/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.