به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز یکشنبه درجمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان تختی بروجرد اظهارکرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال این پیام را که راه امام خمینی(ره) و شهدا ادامه دارد را به جهان ارسال کرد.
وی افزود: امروز نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی آمده اند تا به سردمداران کشورهای استکباری اعلام کنند که پشت سر رهبری برای دفاع از آرمان ها وارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملت ایران امروزپرشور و قوی آمدند تا به استکبار جهانی بفهمانند در برابر فتنه ها وتوطئه های آنها عقب نشینی نمی کنند و تا آخرین نفس در راه انقلاب، ولایت و نظامی ایستادگی خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: دشمنان در پی شکست های پی در پی در منطقه تلاش کردند که به جهان القا کنند اعتراضات اخیر در ایران اسلامی به اصل نظام و انقلاب است که این توطئه انها با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت وهوشیاری ملت نیز مانند همیشه ناکام شد.
وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی درجهان و منطقه به موفقیت و پیشرفت های بزرگی دست یافته و الگوی بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفته است وهمین مهم باعث شده که دشمنان دست به توطئه های جدیدی بزنند که ملت ایران اسلامی باید بیشتر از همیشه هوشیار باشند.
امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران در 39 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی به خوبی از آرمان ها و ارزش های نظام حفظ وحراست کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده و استمرار وتداوم این مهم نیز با حضور مردم درهمه عرصه های و صحنه ها وابسته است.
وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و دشمن نیزاز این مهم خشمگین شده است و با توطئه ها وترفندهای پی در پی قصد ایجاد اختلال در مسیر نظام دارد که ملت با بصیرت ایران اسلامی باید با پیروی از ولایت آنها را خنثی کنند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.