پروژه های عمرانی با بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار در دهه مبارک فجر امسال در بخش تشان در استان خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بخشدار تشان در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش تشان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید جهت توسعه و آبادانی مناطق محروم گفت:بخش تشان با ۴۳ روستا و بیش از سیزده هزار نفر جمعیت و پراکندگی و فاصله زیاد بین روستاها طی چند سال اخیر و با حمایت های دولت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان توسعه خوبی داشته که موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز و ولایتمدار این بخش را فراهم نموده است.

اسحاق نجفیان گفت: خدای عزیز را شاکریم که امسال و در ایام الله دهه مبارک فجر توانستیم پروژه های بسیار خوبی جهت رفاه و آسایش شهروندان عزیز این بخش آماده بهره برداری کنیم.

نجفیان گفت: از جمله پروژه هایی که امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مسئولین ادارات و سازمان ها در بخش تشان به بهره برداری رسید؛ پروژه بهره برداری از فیبر نوری و نسل ۳ و ۴ موبایل در مرکز مخابرات تشان بود که با اعتباری حدود یک میلیارد و هفتصد هزار تومان به بهره برداری رسید و از این پس شهروندان تشان می توانند از اینترنت پرسرعت موبایل و ADSL  استفاده کنند.

بخشدار تشان گفت: پروژه دیگر که با حضور مسئولان به بهره برداری رسید، مرکز جامع سلامت شهری و روستائی شبانه روزی تشان و خانه بهداشت روستاهای آبلش، سرجوشر و آب امیری بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره برداری رسید.

از دیگر پروژه هایی که در بخش تشان افتتاح و به برداری رسید آسفالت روستای حیات آباد مجیدی و کارخانه بسته بندی خرمایی تقوائی فر و مرغداری 25 هزار قطعه ای سنایی در همین روستا بود که که طی مراسمی در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا انجام شد.

خداداد آرامی، دهیار این روستا نیز در حاشیه مراسم ضمن تشکر از مسئولین و تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: زیر سازی آسفالت معابر این روستا به متراژ 14000 متر و با اعتباری در حدود840 میلیون ریال انجام شد و هم چنین جوی و جدول آن به متراژ 840 متر با اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال و آسفالت راه روستایی به میزان 1/7 کیلومتر انجام شد که اعتبار آن 2 میلیارد ریال بود. آسفالت روستای حیات آباد مجیدی با همت فرماندار خوب بهبهان آقای مظفری و بخشدار محبوب و مردمی تشان، آقای نجفیان انجام شد و اگر وجود این بزرگواران نبود شاید نمی توانستیم به این زودی شاهد آسفالت معابر این روستا باشیم.

فرماندار شهرستان بهبهان در آئین افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی بخش تشان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت:اقدامات و تلاش های بسیار خوبی در جهت عمران و آبادانی بخش تشان صورت گرفته که در این خصوص از تلاش های صورت گرفته توسط امام جمعه و نماینده محترم و همچنین حمایت های استاندار محبوب خوزستان تقدیر و تشکر می کنم.

علی مظفری خاطر نشان کرد: امروز شاهد افتتاح و بهره برداری ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال در بخش تشان بودیم.

نماینده عالی دولت در بهبهان گفت:  دولت تدبیر و امید اولویت کاری خود را بر محرومیت زدائی و توسعه مناطق محروم و روستائی قرار داده و در همین راستا ما در بهبهان هر هفته به همراه مسئولین ادارات و سازمان ها با حضور در روستاها به بررسی مشکلات و کاستی ها در این مناطق می پردازیم.

فرماندار شهرستان بهبهان در خصوص اقدام روستائیان حیات آباد مجیدی جهت روستای عاری از دخانیات گفت: یکی از اقدامات دشمن جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی شبیخون فرهنگی است که از جمله اقدامات آنها در این زمینه ترغیب جوانان و شهروندان ما به استفاده از دخانیات است.

مظفری افزود: در همین راستا در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر مصوب کردیم که در هر بخش با ترغیب مردم به عدم استفاده از دخانیات و مواد مخدر، در هر بخش یک روستا به عنوان روستای پاک و عاری از دخانیات انتخاب شود؛ و امروز در روستای حیات آباد مجیدی همزمان با جشن سالگرد انقلاب جشن روستای پاک و عاری از دخانیات گرفته می شود که از مردم عزیز این روستا برای این اقدام بزرگ و فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم و آرزو دارم که بزودی در کل شهرستان بهبهان بتوانیم شهرستان پاک و عاری از دخانیات را جشن بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.