به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی یکشنبه در نشست ستاد گرامی داشت دهه فجر شیروان با بیان اینکه مردم با همبستگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند اظهار کرد: امروز باید برای تحقق آرمان های اسلامی تلاش کنیم و آن همبستگی را تقویت کنیم مبادا بهتر شدن شرایط باعث شود همبستگی مان را فراموش کنیم.
وی با بیان اینکه امروز رمز پیروزی همبستگی است و باید آن را جدی بگیریم گفت: باید دهه فجر را قدر بدانیم برای کسانیکه در جمع ما نیستند و تجدید بیعتی داشته باشیم با عهدی که با این نظام داریم و بر آرمان های اول انقلاب دقت داشته باشیم.
مرآتی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید به عنوان مدیر مشکلات مردم را درک کنیم و تلاش بیشتر و برنامه نوعی داشته باشیم و شان و منزلت مردم در مراجعت ما باید حفط شود، دهه فجر فرصتی است که این مسائل باید مرور شود.
نماینده عالی دولت با اشاره به نقش ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان مردی فکور و روزهای سخت انقلاب بودند و جزو مردان بزرگ این نظام بودند که به خاطر مسائل نظام هیچ گونه در مقابل نظام نقدی نداشتند.
امام جمعه شیروان گفت: هدف این نظام اعتلای اسلام است که در این مسیر شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است که باید از این انقلاب پاسداری کنیم و آن را قدر بدانیم.
حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه نباید انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد اظهار کرد: دهه فجر امسال باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کرد تا روز به روز محبت مردم به انقلاب اسلامی بیشتر شود.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.