به گزارش ایرنا، حمید میرزایی فرد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده به اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تا سال 93 فقط 25 روستا در خدابنده از نعمت گاز برخوردار بودند و از سال 93 تا کنون، در 58 روستای دیگر شهرستان عملیات گاز رسانی انجام شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون 64 درصد جمعیت روستایی خدابنده از گاز شهری برخوردارند، ادامه داد: با اتمام عملیات گازرسانی به 31 روستای دیگر این شهرستان تا پایان امسال، 80درصد جمعیت روستایی خدابنده از گاز شهری برخوردار می شوند.
میرزایی فرد اظهار کرد: طی فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از 210 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای راه اندازی سیستم های آبیاری تحت فشار در پنج هزار هکتار از اراضی سطح شهرستان به کشاورزان پرداخت شده است.
وی به اقدامات دولت در حوزه راهسازی در خدابنده اشاره کرد و گفت: هم اکنون اکثر روستاهای بالای 50 خانوار خدابنده دارای راه آسفالته هستند.
نماینده مردم خداینده در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این مرد بزرگ در رکاب امام خمینی(ره) برای انقلاب رنج ها و زجرها کشید، ولی با اینکه کم لطفی هایی در حقش شد، دم نزد.
احمد بیگدلی با بیان اینکه طی فعالیت دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به توسعه شهرستان های استان شده است، افزود: سهم همه ما از اتقلاب یکسان است بنابراین برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار باید همت بیشتری به خرج دهیم.
وی خاطرنشان کرد: گاز رسانی به روستاها، تامین آب شرب روستایی، بهسازی راه های شهرستان و ارتقا شاخص های بهداشت و درمان جزو اولویت های مهم در خدابنده است که باید برای رفع کمبودها در این بخش ها توجه و تلاش بیشتری را شاهد باشیم.
حجت الاسلام سید علی موسوی امام جمعه شهر قیدار نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمت به مردم باید وجه مشترک همه جناح ها و گروه ها باشد، گفت: پس از توحید، هیچ چیزی به اندازه خدمت به مردم، ما را به خدا نزدیک نمی کند.
وی به نا آرامی های اخیر اشاره کرد و افرود: از آنجا که مردم خود صاحب انقلاب هستند، وقتی می بینند انقلاب در خطر است، خودشان را در خطرمی اندازند تا انقلاب حفظ شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.