به گزارش ایرنا علی رستمیان در پی حوادث تروریستی امروز در تهران با انتشار پیامی شهادت جمعی از هموطنان و شهیده دلفانی را تسلیت گفت.
وی در این پیام افزود: حادثه تروریستی امروز بیانگر اوج خباثت و کینه توزی دشمنان قسم خورده انقلاب از مردمی بود که با تمام وجود دل در گرو آرمان های والای انقلاب بسته اند.
وی ضمن ابراز همدری با خانواده های داغدار این حادثه به خصوص خانواده شهیده اکبری بانوی دلفانی که مظلومانه در این اتفاق جان خود را از دست داد، از خداوند منان برای مجروحان این رخداد آرزوی شفای عاجل کرد.
نماینده دلفان و سلسله افزود: امید است نهادهای ذیربط با دقت و صلابت نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این حادثه تمام تلاش خود را به کار ببندند تا با رصد دقیق تر این جانیان دیگر شاهد این گونه جنایات نباشیم.

** پیام تسلیت امام جمعه نورآباد دلفان
حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد امام جمعه نورآباد دلفان نیز با صدور پیامی عنوان کرد: شهادت غم انگیز جمعی از هموطنان عزیز به ویژه شهیده هانیه اکبری از همشهریان گرامیمان که در حادثه تروریستی توسط گروه وحشی داعش در تهران به شهادت رسیدند را به امت حزب الله و خانواده های مکرم آنان تسلیت عرض می کنم.
در حوادث تروریستی امروز در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی که داعش مسئولیت آنها را برعهده گرفت، 12 تن شهید و 44 تن زخمی شدند.
یک تن از شهدا به نام هانیه اکبریان و یک تن از مجروحان به نام صحبت الله آزادی اهل شهرستان دلفان استان لرستان می باشند.
3022
خبرنگار: علی معظمی گودرزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.