سیدشهاب الدین چاوشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ایران اسلامی همواره به رای و حضور حداکثری مردم در صحنه های حساس متکی بوده و مشارکت هرچه بیشتر مردم در یوم الله 22 بهمن خاری به چشم دشمنان نظام خواهد بود.
وی اظهارداشت :حضور در این راهپیمایی تکلیفی شرعی است و استقبال مردم از این جشن ملی دشمنان نظام را از کارشکنی هایشان ناامید خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد:حضور در این حماسه ملی، عزت و اقتدار نظام جمهوری را دوچندان خواهد کرد و برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام سرافراز ثبت می شود.
چاوشی ادامه داد : مردم استان سمنان همواره در دوره های حساس، رشادت های مثال زدنی را از خود نشان داده اند و تقدیم بیش از سه هزار شهید در راه اسلام و انقلاب نمونه ای از این جانفشانی هاست.
استاندار سمنان اضافه کرد : عظمت این انقلاب از مردم است و ملت ایران این نعمت ها را از پیروزی انقلاب اسلامی می دانند و به یقین مردم با راهپیمایی 22 خبهمن بار دیگر حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
وی تصریح کرد : ایران اسلامی بار دیگر در 22 بهمن پر از نور و اشتیاق برای حضور گسترده در راهپیمایی خواهد بود و با حضور میلیونی مردم جشن انقلاب در کشور برگزار می شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: حضور در صحنه های حساس انقلاب اسلامی خواست مردمی و حرکت خودجوش اقشار مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی تابع امر رهبری است و مشارکت آحاد جامعه در راهپیمایی 22 بهمن نیاز اصلی کشور در شرایط کنونی است.
راهپیمایی 22 بهمن امسال صبح روز یکشنبه هفته جاری در 45 نقطه استان سمنان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ، در دهه فجر انقلاب اسلامی 461 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از سه هزار و 127 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.